mandag den 26. juli 2010

Morgenmad er det vigtigste måltid...

men jeg er sjældent sulten, lige når jeg vågner... det er som om at min mave først vågner ca 30-45 minutter efter min krop har været oppe og i gang. Mit nye tip er at starte med at drikke et glas vand og vække maven. Det virker ok for mig, så er jeg klar til at spise hvad Loverboy kalder for verdens kedeligste morgenmad - havregrød :-)

Jeg elsker det... det er sundt og hurtigt, bare smidt nogle grove havregryn i en lille skål med en masse vand og 1 1/2 minut i mikroen. Vupti så har jeg en morgenmad der holder længe - i hvert fald til kl. 12.


Prøv lige at se hvad jeg fandt i det tyske supermarked.... jeg var færdig af grin og absolutly nød til at fotografere det... nu er jeg lidt ked af jeg ikke bare købte en pakke for at smage dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar