torsdag den 22. juli 2010

Blandede følelser på Sticks 'n' Sushi

Jeg har længe haft blandet følelser for Sticks 'n'  Sushi. Jeg synes, de var helt fantastiske, da de åbnede deres første biks på Nørrebro i 1990'erne, og jeg sparede tit op til en H menu. Maden var skøn i en tid, men så kølnede vores forhold, da de brugte deres gode energi og ivre på at ekspandere og hyre københavnsk betjening (læs: for hvem og deres venner er mere vigtig end de betalende kunder ). Men jeg vendte tilbage i folden for et par år siden.

Jeg sætter stor pris på deres innovation indenfor discplinerne sticks, makiruller og salat, og jeg synes at deres produkt er lige så gode som man kan forvente af en kæde. Det er ikke Københavns bedste sushi, men det er god hverdagsglæde for en madelsker.

I dag var jeg forbi SnS for at spise lidt frokost. Betjeningen på Istedgade var betænksom og lige frem omsorgsfuld, og jeg endte med at spise en menu  "Blandede følelser" og jeg er sikker på at jeg kommer igen :-) Karma

1 kommentar:

  1. *Savle* Det er lige en frokost efter mit hovede :-)

    Jeg har aldrig spist på Sticks 'n' Sushi, men vil helt sikkert gøre et forsøg når jeg skal til København sidst i august. Tak for linket til deres menukort - jeg får svært ved at vælge :-D

    SvarSlet