onsdag den 14. juli 2010

Pita med kylling og snask og jordbærdessert

Dagen startede egentlig med en sult efter sharwarma. Jeg boede på Nørrebro i mange år eller bedre kendt som Shawarmastriben, og de kunne lave de bedste shawarmaer. Men nu laver jeg bare mine egne pitabrød, og de smager faktisk meget bedre (plus nu ved jeg at råvarerne er friske og gode).  


Dagens pita bord bestod af:
  • salat
  • løg
  • agurk
  • barbecuemarineret kylling
  • babaganoushe
  • guacamole
  • creme fraiche med chili og hvidløg


 Uhmmm...friske jordbær med smeltet mørk chokolade og et lille mynteblad sammen med kaffe. Mums!

2 kommentarer:

  1. Kan der være for meget snask? Det er klart ikke scoremad, med mindre man vil imponere en foodie med hang til hvidløg.
    I øvrigt bagte jeg lidt hvidløg sammen med auberginerne, som jeg blende i. Super!

    SvarSlet