lørdag den 3. juli 2010

jeg er trist, men får luksus sushi på Sushitarian




Jeg var nødt til at omsorgsspise frokost idag. Så er kun det bedste godt nok.
Sushitarian havde heldigvis en god barmenu til hele 175 kr- men var det værd... Sorgen og skammen over alle de mislykkedes ivf-forsøg sidder i mig. Jeg ved godt at det ikke er min skyld, men det føles alligevel som om det er det. Det er så svært at være i det, så jeg prøver at fortrænge det.
Det fungerer dårligt for mig, jeg bliver bare så ked af det, at jeg ikke kan trække vejret. Det værste er, at jeg føler mig så alene. Loverboy synes, at jeg snakker om det hele tiden, og han har mentalt afsluttet det forrige forsøg og er allerede videre. Jeg vil også gerne lægge det bag mig, men jeg aner ikke hvordan man gør...jeg er bare ked af det. Jeg er ked af at jeg ikke bliver gravid og er så bange for, at vi aldrig får et barn og en familie.

2 kommentarer:

  1. Wow, lækker menu til pengene.

    Jeg tror det er meget naturligt at mænd tænker 'videre'. Men det er jo din krop der er involveret og du bor jo i den, så selvfølgelig fylder det mere hos dig. Skal I forsøge igen?

    SvarSlet
  2. Sushitarian har smuk og skøn mad.

    Jeg må jo indrømme, at der en kønsforskel. Jeg føler og mærker sorgen i kroppen, men hjernen arbejder videre på at komme et bedre sted hen... det giver jo også en stor indre konflikt. Øv-bøv.
    men vi tager et forsøg mere om en månedstid... og håber igen på heldet.

    SvarSlet