søndag den 18. juli 2010

To retter med kammuslinger


Kammuslinger hører til en af mine ynglingsspise, og derfor lavede jeg to forskellige retter:
  • En asiatisk salat med kammusling og
  • en kartoffelmos med løg og champignon stegte i trøffelolie.

Den asiatiske salat bestod af finthakket mango, vandmelon, forårsløg, reven ingefær, rød chili, lime, lidt ahornsirup og en stegt kammusling.

Kartoffelmosen blandet med løg og brune champignon stegte i min fine trøffelolie og en skøn kammuslingen på toppen.

Jeg nyder at have sommerferie, jeg brugte det meste af dagen på madsurfing. Jeg vil gerne på en kokkeskole, men jeg har lidt svært ved at finde en, hvor tidspunktet passer.

5 kommentarer:

  1. Mums, det er 2 gode serveringer. Kammuslinger er også højt på listen over ynglingsspiser her :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk nogen liggende i fryseren... har bare aldrig fået mig øvet på dem.Måske i aften... dine ser jo lækre ud :-)

    SvarSlet
  3. @Minihakkeren: Mums... jeg skal også snart have nogle kammuslinger i fryseren til en kedelig dag. Der er så mange gode retter man kan lave og det er jo himmerigsmundfulde og luksus :-) God fornøjelse. Jeg glæder mig til at læse hvad du finder på.

    SvarSlet
  4. you will be provided with eye drops and area around reading glasses your eyes will be washed properly
    http://www.finestglasses.com/reading-glasses.html

    SvarSlet
  5. Bathtub faucet became common used in normal families. People also afraid safty problem when choosing and using a http://www.faucetsmarket.com/waterfall-faucets-c-34.html . We have some important tips share with everybady about how to choosing a best Faucet parts.

    SvarSlet