onsdag den 7. juli 2010

Jordbærrus og frås

Jeg elsker udkantsdanmark... i dag var jeg et smut på Fyn i arbejdssammenhæng og kom forbi en lille bod med frugt og grønt... Jeg savner muligheden for lokale grøntsager- fødevarer i al almindelighed. Jeg købte de friskeste og skønneste jordbær, og prøvede på at lade være med at spise dem alle i toget på vejen hjem...

man kan godt se på fotoet at jeg allerede havde guffet en del. Til mit store held havde Irma  2 bakker danske jordbær på tilbud... så dem købte jeg også med hjem :-)

Nu har jeg både snackspist og hyggespist de sidste af første (eller omvendt) og er lidt usikker på hvad der skal ske med to andre bakker jordbær.... må vel en tur ud i Blogland og kigge.... og nej der var ingen rababar i udkantsdanmark, deres sæson er netop overstået fortalte en sød kunde mig i boden... ellers stod den på jordbær-rababarmarmelade...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar