tirsdag den 24. januar 2012

Dragens år er i fuld gang

jamen det nye år er begyndt for alvor. Jeg kan i hvertfald mærke forskel... Hvad?? nej det er ikke bare fordi solen skinner, men det hjælper også :-)

Psykologiterapien virker og jeg skal snart tilbage på jobbet. Jeg er glad igen og ikke længere (så) grådlabil. Det er altså ret krævende at holde sorg og tårer stangen, men nu er der ved at være plads til det hele inden i. Det er sin sag at finde plads i sjælen til en ufødt baby og alle de tilhørende tabte drømme, men det er ok, og jeg overlever vist alligevel. 
Jeg fejrer dagen med et besøg i Torvehallerne og fik mig en lækker sprød pizza hos Gorm's. Den er sprød og smagfuld, og den blev serveret med et pizzahjul.
 Er det bare mig, som synes det sjovt at han kalder dem pizze? Eller måske har jeg bare ikke fanget den nye trend.
De smager i hvertfald rigtig godt, hvis man som mig sætter pris på en papirstynd bund, og selv er for doven til at rulle så den så tyndt derhjemme :-)

Jeg fik lidt kaffekærlighed to-go, og det viste sig at være en rigtig god ide, for da jeg havde låst cyklen op og vandrede lidt af sted, (nej, jeg evner ikke at cykle og nyde kaffe samtidigt!) passerede jeg et par søde håndværkere som hilste pænt og ønskede mig en god dag. Jeg er ligeglad. Det tæller som en kompliment! Og det er fedt!
Jeg siger det bare. Det nye år begyndt og det bliver godt!

4 kommentarer:

  1. Uh, de pizzaer var virkelig fristende, da jeg gik forbi dem den ene gang jeg har været i Torvehallerne. Men da jeg skulle på Frankies Køkken bagefter, så måtte jeg nøjes med at stå og kigge :-)

    KH
    Birthe
    - som snart kommer til Kbh. igen, er du frisk??

    SvarSlet
  2. kære Birthe,
    du kan tro jeg er klar på en lille date i København, jeg er jo desværre ikke så mobil for tiden :-)
    Bare send mig en privat email, når du ved noget mere, så kan vi ordne detaljerne
    kh SS

    SvarSlet
  3. Skønt at servere den pizze / pizza med et pizzahjul :-) Og hvor er det skønt at du er ved at genfinde energien. Det må jo lyse ud af dig, når du sådan får komplimenter. Smiler i øvrigt stadig af indlægget om manden, der stoppede og spurgte om du havde en kæreste. Kunne desværre ikke kommentere på din blog på det tidspunkt, men jeg synes, at det er verdens sødeste kompliment. Glæder mig meget til at vi snart skal ses, tusse rundt i Kbh og sludre-sladre. Kh og klem Camilla

    SvarSlet
  4. Ser lækkert ud ... pizze er by the way lig med pizza i flertal ;o)
    Med venlig hilsen
    Susan

    SvarSlet