tirsdag den 3. januar 2012

Hvornår starter det der 2012?

Vi er rejst bort- meget langt bort til varmere himmelstrejf, hvor solen danser, vandet er tyrkisblåt og maden er stærkt krydret.
36 timer efter en lang flyrejse fanger min mave et par boblere... ikke af den gode slags. Nærmere bestemt den slags som udvikler sig hurtigt til opkast i stride strømme. Så røg den kærlighedsferie. Loverboy fandt en dygtig læge, som generøst gav både flere skud i rumpen og forskellige piller til at slå de uvelkomne bakterier i maven ned. Nu ligger jeg så her på hotellet og kigger på den smukke himmel, de blidt svajende palmer og dufter til mad, mens jeg drikker elektrolytvand og spiser kogte ris, alt imens jeg tænker på, hvor det nye år egentlig tæller fra...

11 kommentarer:

  1. Bette pus, det er da en gruelig omgang og så på en kærlighedsferie!
    Rigtig god bedring. Håber du når at nyde bare lidt af det område I bor i.
    Rigtig godt nytår og skal vi ikke sige at året starter, når du er frisk igen? :0)
    Glæder mig til at følge dit madunivers.

    SvarSlet
  2. Åh nej da! Kan du så komme på højkant og nyde ferien, som lyder helt forjættende :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  3. Øv altså din stakkel... håber virkelig du kommer på højkant og kan nyde ferien..

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er det dog uheldigt - for sevan, søde, du er jo en magnet for uheldigheder! Håber, at du får mulighed for snarest at nyde resten af jeres ferie. Klem og kram

    SvarSlet
  5. God bedring.
    Er glad for at jeg 'nøjedes' med bla halsbetændelse, feber og ingen stemme på vores ferie - for nåle fra en fremmed... nej tak :(

    Håber I får et eller andet ud af ferien alligevel.

    SvarSlet
  6. Åh nej, rigtig god bedring. Håber du snart er på toppen, så du kan nyde det hele max.

    God bedrings knus

    SvarSlet
  7. Øv, nej da din stakkel! Håber du er blevet rask igen og kan nyde resten af ferien!

    Knus fra Betty

    SvarSlet
  8. Kære alle
    tak for jeres hilsner. Maverne har det endelig godt igen. Kroppen er glad efter et par gode omgange massage og nu er sindet rent. Det er nu det nye år begynder. Det kan bare komme an. Og så er vi endelig færdige med det gamle år aka året vi ikke længere taler om.

    Rigtigt godt nytår til jer alle. Nu ruller vi derud, skal I med?

    SvarSlet
  9. JA! Jeg vil gerne med og glæder mig til at dele året med dig. Skønt at høre at det går godt igen. Klem fra Camilla

    SvarSlet
  10. Kære Sushisteg.

    Jeg vil også gerne med.

    SvarSlet
  11. Yeah! jo flere desto sjovere!

    SvarSlet