søndag den 22. januar 2012

Børnepandekager har da kagepynt

Forleden fik vi besøg af et par guldklumper til aftensmad. Jeg lærte min lektie, sidste gang vi havde børnebesøg, hvor jeg troede at børn og livretter var eviggyldige. Big mistanke. Så denne gang havde jeg forespurgt dem og efterfølgende bagt en stor omgang pandekager- sukkerfrie men med det onde sukkertilbehør





  • bananskiver
  • røde og grønne vindruer - uden kerner, meget vigtigt for børn!
  • flødeskum
  • syltetøj
  • nutella
  • kagepynt - prinsessekarusellen med lilla, lyserøde og hvide sukkerkugler, krymmel, hjerter og glimmer
Jeg må erkende, at kagepynt til pandekager er et af de større børnehits.Om vi alle fik sukkerchok? Hmmm  faktisk var Loverboy og jeg nødt til at spise en ostemad bagefter. Børnene derimod kunne sagtens hyggespise deres medbragte fredagsslik til Disney sjov.

Jeg er så meget ude af sukkertræning.

2 kommentarer:

  1. Åhr, hvad! Jeg får lov at kommentere hos dig i dag?! Det er længe siden jeg har haft heldet med mig. Dejligt at forkæle unger med lidt sødt - og så i prinssessefarver :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror at Blogger hader mit nye design og straffer mig ved at nægte mine ynglingskommentatorer adgang. Giv ikke op, vi overgiver os IKKE!
    PS jeg aner ikke hvad der går galt, men er glad for at se en kommentar fra dig :-)

    SvarSlet