onsdag den 18. januar 2012

Copenhagen Dining Week 2012

Jeg elsker billige madoplevelser og især når de er lige om hjørnet. Jeg fik en skøn påmindelse fra Prinsesse Suh igår om Copenhagen Dining Week, så jeg ringede rundt til mine madgale venner og fik en masse aftaler i stand. Uge 7 står nu i madens og venners tegn. Jeg skal nemlig ud og spise alt hvad det jeg kan :-) og så må uge 8 være noget med løb og grød...
Hjemmesiderne drillede rigtigt meget, så jeg er meget spændt på, hvormange borde jeg er endt med at bestille til samme dag, men det må tiden vise... og bankudtogene :-)

Sidste år var jeg så heldig at prøve tre restauranter (Hvis du vil læse om dem, kan du bare klikke taget Copenhagen Dining Week) og fik nogle gode og middelmådige oplevelser. Igen i år har jeg i hvertfald forsøgt at booke tre forskellige borde :-)
Ses vi derude?

PS er det kun mig som synes det er sjovt at Restauranten Bøf & Ost serverer løgsuppe, hane og creme brûlée?

7 kommentarer:

  1. Fedt. Glæder mig til at høre om dine oplevelser! Det kan være vi ses derude. Eller til skraldning resten af februar...

    SvarSlet
  2. hahaha, det ligger jo i korterne at det må blive skraldning :-)

    SvarSlet
  3. Løb og grød, der lyder ikke særlig festligt :-) Jeg ville ønske jeg boede tættere på Kbh., der er mange restauranter jeg gerne ville besøge......

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  4. @Nyyorkerbyheart: Det er virkelig også en luksus at bo så tæt på så mange lækre steder :-)

    SvarSlet
  5. Vi spiser ude tre gange den uge - resten af måneden må stå på råvarer fra fryseren :-D

    Hvor skal du spise henne?

    Så lige, at du spiste på San Giorgio sidste år. Der spiste jeg tidligere på ugen. Hyggeligt sted :-)

    SvarSlet
  6. @Piske: hahaha... jeg har lige opdaget at Alex Sushi er kommet på listen, og prøver på at overtale mig selv til at det er ok at spise ude 4 gange i den uge :-)
    Jeg har booket bord til Orangeriet, Vespa og Kung Fu2 og jeg glæder mig meget.

    Jeg var meget begejstret for San Giorgio da jeg var i CDW 2011, men jeg kan se at du var mere lunken, og jeg husker også at portionerne var generøse :-)

    SvarSlet
  7. Det lyder, som om det sushisted kan anbefales?

    Oh, Orangeriet nåede jeg desværre ikke at få billet til - det var ellers et af de steder, der stod øverst på 'ønskelisten'. Vespa spiste vi på sidste sommer, og det var rigtig lækkert!

    SvarSlet