torsdag den 19. januar 2012

Hurtig salat med parmaskinke og mozzerella

Dagens frokostsalat var hurtig at samle eller slå sammen... hvad hedder det egentligt når, man laver en salat? Har vi ikke et ord? Salatere lyder mere som et resultat af en boksekamp...

Jeg havde en pose med forskellige salatblade
lidt squash i mindre stykker
ovnbagte tomater
mozzerella i mindre stykker
parmaskinke
lidt dryp af min balsamicoeddike
Jeg halverede skinkeskiverne og viklede dem omkring mindre stykker af osten. Mums og der var næsten for lidt. Næste gang skal jeg vist have et stykke brød til.

3 kommentarer:

  1. Uhmm, skøn salat :-)

    Kh
    Birthe

    SvarSlet
  2. Årh hvor ser det lækkert ud, uhmm :)

    SvarSlet
  3. @Birthe: Ja det var også lige hvad jeg havde lyst til

    @C'est la Vie by G: det smagte også rigtigt godt

    SvarSlet