fredag den 16. september 2011

På vej mod det gode

Så er jeg endelig på vej på rette spor. Ugen har været helt forfærdelig, og jeg vil ikke trætte jer med lange tandlægebeskrivelser, om hvordan man fjerner en tandrod. (Jeg viser bare billeder :-) ).

Billedet er tyvstjålet fra Støvring tandlplejeteam

Om der er nogle gode nyheder? Ja da mit HCG tal stadig falder og falder, og om lidt er den trælse hjørnegraviditet aka ikke-graviditet en saga blot. Jeg har fået en pose grønne tomater, som der skal leges med, og weekenden står for døren, og jeg glæder mig. Jeg smutter nemlig forbi Mad+Mediers konference, og de har lagt et topspændende program for aftner og dage med smagsprøver, madfilm og øvelser. Mere om det senere.

Hyg dig nu rigtigt godt i weekenden, lige om lidt er det efterår.

7 kommentarer:

  1. Hey, så kan du møde Klidmoster og Signe! De er vist begge to på vej til M+M. Hvis du ikke ved hvordan de ser ud, kan du kende dem på følgende:

    Signe er hende der griner helt vildt højt og dejligt

    Malou er hende der har en Automatique-funktion i hjernen. Hvis du er i tvivl så prøv at hviske en eller anden sær ingrediens i øret på hende. Hvis hun kvitterer med forslag til 2-3 retter, er det helt sikkert hende :-)

    Ræddig god fornøjelse!!

    SvarSlet
  2. Uf man skulle jo ellers synes du havde haft nok at slås med, uden at skulle døje med en træls tand også. Håber det er blevet bedre - og at du får en god weekend til mad-arrangementet :-)

    SvarSlet
  3. @TBS: det er en dejligt dag - jeg har både mødt og set girafferne i alle afskygninger - både gourmet'er og fra tv. Jeg glæder mig allerede til imorgen.

    @Heidi: tja, jeg tænker at vinden snart vender og så kommer der masser af medvind. Og tak - M+M arrangementet tegner rigtigt godt.

    SvarSlet
  4. Jamen kære Sushistegen - det er da bare møguretfærdigt at du sådan skal slås med noget hele tiden. Man kan bare næsten ikke rumme det til sidst .... jeg har virkelig ondt af dig. Godt at læse du ser lyst på det trods alt. Håber du får en skøn weekend - glæder mig til at læse om M+M

    SvarSlet
  5. Tænder er vigtige, men kors hvor kan man have mange kvaler med dem! Håber dine er overstået nu!
    Det lyder til at du har haft en skøn tur til M+M. Det lyder spændende med alt den inspiration :0)
    Rigtig god weekend ☺

    SvarSlet
  6. Trælst at der har været endnu en træls ting. Godt at høre at der går i den rigtige retning.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. @Tante Sød: tak skal du have. Det er lidt af en kamp for tiden, men der er heldigvis masser af lyspunkter. Jeg har nemlig været ude og spise på SuRi og det løfter humøret :-) Godt man er nem

    @Kari: Tænder er nemlig vigtige og jeg vil jo gerne beholde mine lidt længere. Der er dog et par tandlægebesøg endnu inden tanden er reparareret, men der er styr på det. M+M var også en dejlig oplevelse.

    @Bimse: det er lidt trælst, men nu tager vi den gode retning- ikke også??

    SvarSlet