tirsdag den 20. september 2011

Gaver fra Mad +Medier


Tak for de fine gaver i goodiebagen:

  • Mulepose fra Økologisk Landsforening sammen med lasagneplader og glutenfri pastaskruer og nogle klistermærker og børnetatoos - dem glæder jeg mig til at klistre på guldklumperne aka mine gudbørn
  • Electrolux forklæde og usb-stick
  • Kaffebønner fra Kontra Coffee
  • Fire oste fra Arla oste - Reserve Herrgård, Reserve Präst, Gnalling og Black Castello
  • proptrækker fra Australian Wine
  • Bladet "Smag og behag"
Den medfølgende "pakkeliste" beskrev en længere liste end goodiebagens indhold, men jeg var til gengæld så heldig, at jeg nød Klidmosters selskab sidst på aftenen, og da jeg gik, fik jeg hendes andel af oste med hjem. Har jeg nævnt, hvor glad jeg er for ost og snak?  Tak for begge dele skønne kvinde :-)

Alt i alt en super konference, som jeg gerne deltager i igen. 

4 kommentarer:

  1. Hej SushiStegen

    Ja, det var lidt ærgerligt, at Samvirke og proptrækkeren fra Alsace aldrig ankom i lørdags. Sorry.

    Var der andre ting fra indholdslisten, som manglede?

    Rasmus

    SvarSlet
  2. Hej Rasmus,
    nej, jeg tror det var det, og jeg er helt sikker på at een proptrækker er rigeligt :-)

    SvarSlet
  3. Hej M

    Æv, der var ikke noget "Smag og behag" i min pose.

    Hvor var det dejligt at møde dig :-) Godt du fik de slemme oste med hjem. Glæder mig til et gensyn med dig og sushi ;-)

    Kram, Malou

    SvarSlet
  4. @Malou: det var skønt at møde dig Live, og Loverboy var meget glad for de ekstra oste.
    Jeg glæder mig også til at se til en omgang sushi og madsnak :-)
    kram SS

    SvarSlet