onsdag den 7. september 2011

Madlede

Hmmm... jeg har fået madlede. Det må være bivirkninger fra cellegiften, den mærkelige graviditet og mit møgdårlige humør. Jeg har mistet lysten til at spise, hvilket ikke sker så ofte for mig. Jeg lever jo for at spise. Jeg vrider min hjerne for at finde på mad, som jeg gider spise.

I går blev det til to frost-rundstykker med smør, to håndfulde bagte krydderimandler, en lille bakke hindbær, en squash (grøntsagen ikke sodavanden) og en rejemad. Det er ikke nok, men jeg kan slet ikke holde tanken om smagen af kød ud, og hverken sushi eller osten lokker mig. Det er træls.


Hvad gør du, når du skal lokke dig mad i dig selv, dine børn eller gæster?

3 kommentarer:

  1. Det problem har jeg rigtigt sjældent - det plejer at være det modsatte ;O) Men graviditet kan gøre mærkelige ting ved een - under min første spiste jeg næsten kun appelsiner og ved barn nr.2 var det æbler. Baby får heldigvis hvad h#n skal bruge - men det er værre for dig - Små energitætte måltider med højere fedtindhold er vejen frem f.eks med nødder, mandler og avocado.

    SvarSlet
  2. Æv, søde, det er træls. Jeg lider heldigvis også kun sjældent af madlede, men kan anbefale dig at spise citrusfrugter - de tager toppen af madleden. Ellers er der ikke andet for end at spise det du føler for. Appetitten skal nok komme tilbage. Mange tanker og klem.

    SvarSlet
  3. Hmm.. jeg kender godt dage..dog ikke så ofte, men alligevel har jeg dage hvor jeg ikke rigtig gider mad. Så griber jeg somregel til homemade Pizza, eller anden homemade "Fast Food". Det plejer at virke :-)

    SvarSlet