søndag den 12. september 2010

Godmorgen med blåbærsmoothie

Jeg elsker weekenden, de lange morgener, ingen forpligtigelse... tja bum... det er en af de eneste fordele ved at være ufrivillig barnløs.

I dag startede jeg dagen med Tina Dickow i ørerne og lavede to af mine ynglinge drikke. En kande med the af Kusmi Anastasia med toner af citron og orange blomster. Og en ægte luksus smoothie uden mælk. Jeg pressede to friske appelsiner, skyllede tre småhåndfuld friske blåbær, og kiggede dybt i fryserens gemmer, og fiskede en håndfuld frosne hindbær og en halv banan.
Note til migselv. Genialt at fryse overskudne og modne bananer til en anden dag

Det er en skøn morgen, og jeg skal holde helligdagen i hu... og lave blog, læse Hyponotisøren og lave mad... og gøre mig klar til morgendagens æghøst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar