torsdag den 16. september 2010

Agnes, den hypede cupcake

I dag stod der forkælelse på programmet, og jeg kom tilfældig (?!) forbi Københavns mest hypede kageforretning Agnes, som bager de fineste muffins.

Og efter at have trykket næsen flad, måtte jeg lige indenfor og kigge lidt mere...


 Om jeg købte noget??  Kun en lille stakkels cupcake med citrontopping og reven kokos- og den var GOD!


og næste gang jeg kommer forbi skal jeg have chokolade og kokos eller den med hindbær og hvid chokolade... eller den vildest pistaciemuffin, orangeblomstcreme og pistacienødder....

Hvad er egentlig forskellen på cupcake og en muffin??

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg er så misundelig på Jer der bor så tæt på at butikken kan besøges! Jeg er få nærig til at få dem bragt, jeg synes det er meget dyrt :-)

    Den ser virkelig lækker ud.....
    Uden at jeg på nogen måde ved om det er rigtig, så tror jeg at cupcakes har icing (glasur) på, men jeg ved det ikke.

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Kære Birthe,

    den var også god.
    Aha glasuren... jeg tænkte nemlig om det var noget med størrelsen eller ingredienser

    SvarSlet