torsdag den 11. august 2011

GIDER.IKKE.DET.HER!

stadig lidt gravid... æggebarnet har dog fundet sin helt egen hybel udenfor livmoderen - i arvævet af de æggeledere, som de fjernede af samme årsag. Stedet er bedre kendt som skillevejen mellem abort eller moderens liv.

Sjældent tilfælde siger lægerne

og bruger ord som Hjørnegraviditet. Blommesæk. Hjerteblink. Alvorligt. Farligt. Livstruende.

Meget gråd.

Så nu diskuterer lægerne hvilke form for abort, de skal gøre brug af.

Vi hører dommen imorgen.

Kan.ikke.mere.................

19 kommentarer:

  1. Stakkels snedige Sushisteg! Alverdens knus kan ikke hjælpe, men du får alligevel et, lige her i dit kommentarfelt. Åh nej. **KNUS**

    SvarSlet
  2. medfølelse... fra en fremmed til en fremmed

    SvarSlet
  3. NOOOOOO, det er fandme det sorteste uheld. Crapdammit! Det har du godt nok ikke fortjent at skulle igennem. Puha, mit hjerte bløder godt nok for dig lige nu.

    *åndekram*

    SvarSlet
  4. Føler med dig.
    Nogle gange bliver tingene bare for meget :(

    SvarSlet
  5. Alt for uheldigt.
    min søster har været ude for det samme og har set hvilken smerte hun gik igennem.

    håber snart lægerne har et svar til dig.
    mange tanker her fra

    SvarSlet
  6. Nej nej nej. Hvor er det synd for dig, for jer. Mange mange tanker fra mig

    SvarSlet
  7. Cyberkrammer bare - men ved godt at intet hjælper.

    SvarSlet
  8. Århh, gid jeg kunne give dig et stort kram. Ved godt at det nok ikke hjælper noget, men alligevel. Det er så uretfærdigt!!!

    Du ved hvor jeg er, hvis du har brug for at "let out the steam".

    Knus og mange tanker
    Birthe

    SvarSlet
  9. ja så er det virkelig sandt at ord er fattige. Jeg blot udtrykke min medfølelse og kærlige tanker ...det må være så svært ...

    SvarSlet
  10. Åh nej.... for hulan det må da simpelthen ikke være rigtigt. Det var bare SÅ meget din tur nu. Får sku' helt tårer i øjnene, det er fandme så urimeligt!

    Kram og mange tanker fra
    Betty

    SvarSlet
  11. Åhh nej, søde, det måtte bare ikke ske!! Hvor er det uretfærdigt! Du ved, at du er velkommen til at ringe. Håber, at jeg kan få lov at forkæle dig den 23. aug. Tænker på dig. Masser af klem og knus

    SvarSlet
  12. Åh, nej. Hvor er jeg bare ked af at høre det. Du får et stort virtuelt knus, og en masse varme tanker.

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  13. Føler med dig, og masser af varme cybertanker.


    Kent
    http://www.glasiphone.dk/

    SvarSlet
  14. Masser af tanker!

    Knus, Betty

    SvarSlet
  15. Kære allesammen, Hvor er I søde. Jeg er så rørt over jeres kommentarer, men jeg græder temmeligt meget for tiden, så jeg kan ikke lige overskue at skrive til jer alle. Men jeg sætter meget stor pris på jeres tanker og ord. Det er mærkeligt at få så meget støtte fra folk, jeg ikke kender. Men det føles rart. Tak.
    Sushistegen

    SvarSlet
  16. Årh hvor er det dog uretfærdigt!
    Masser af tanker og kæmpe kram.

    /Gitte

    SvarSlet