torsdag den 23. februar 2012

Hjemkaldelse af de frosne æg

Sidder i lufthavnen og venter. Er på vej til Valencia for at hente vores æggebarn eller øfgrisen som iPhone insisterer på at kalde den. GO figure..
Var meget nervøs igår. Halsen gør ondt, hovedet værker og min temperatur var 37,8
Det hjalp at ringe til den spanske klinik. Jeg var bange for at lidt sygdom ville ødelægge vores chancer.
Det hjalp dog på en anden måde end jeg havde forventet. Vi snakkede i sjældent grad forbi hinanden. Jeg prøvede at forklare "sore throat" ca hundrede gange, og min spanske kontakt svarede med spørgsmål som "is it inside or outside the vagina..."
Så prøvede jeg med "frontside of neck" og "hurts when breathing". Til sidst var jeg ude i "Nothing With the vagina throat" i en lidt høj røst. Der er jo langt til Spanien fra København.
Samtalen endte med at vi grinede og grinede over at vi kunne tale så meget forbi hinanden. Og ondt i halsen er ikke noget problem.
Og idag har jeg det bedre, mon ikke jeg er frisk til fredag og min øfgris.


- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Hihi - sikke en sød historie :o) God tur og held og lykke med øfgrisen ;o)

    SvarSlet
  2. åhh flot du kan tage det hele med et smil og se det komiske i den situation, det lyder nu osse sjovt. Jeg ønsker dig god bedring med halsen og alverdens held og lykke med imorgen. Denne gang må bare være lykkens gang!

    SvarSlet
  3. Humor er altid godt, og pøj pøj med det hele - og rigtig god bedring med halsen ;)

    SvarSlet
  4. Jeg håber sådan for dig at det lykkes denne gang! *krydser fingre*

    SvarSlet
  5. Ha ha ha, hvor sødt. Øfgrisen er da en fin lille lyserød, blød en, så det ser jeg da klart for mig. Og hvor sjovt, at de automatisk regner med at alt hvad der gør ondt automatisk er i de nedre regioner. Min "ondt i halsen" udviklede sig jo til en halsbetændelse... Av av. Nå, men hvor er det skønt, at I er på vej til Valencia. Øfgris here we come! Gid at alt held vender i jeres retning. Klem og kram

    SvarSlet
  6. He, he, du har altså en skøn tilgang til det!

    Jeg håber RIGTIG meget at nu er det nu for dig! Ang. halsen, så fik jeg en ordentlig omgang influenza lige ovenpå oplægningen af det æg ,der blev til Ingrid. Så jeg trot ikke du behøver at bekymre dig om det.

    Alt krydset, Betty :o)

    SvarSlet
  7. Håber der er en masse held på vej til øfgrisen...

    SvarSlet
  8. Det er mig en glæde og fornøjelse, at tildele dig en blog Award.
    Kig her:
    http://mini-hakkeren.blogspot.com/2012/02/2-blog-awards.html
    og se hvad du skal gøre.
    Håber du vil lege med

    SvarSlet
  9. Jeg har sagt det før, men I er simpelthen så søde. Mange tusinde tak for jeres søde kommentarer, held og håb (hvad hedder det så lige på dansk?) Jeg bliver så glad for jeres ord og tanker, og nu ligger jeg ruger, så det virker :-)
    Og en læge, en sygeplejerske og en akupunktør har sagt at lidt forkølelse ikke spiller nogen rolle, så det tror jeg på.

    HOV... og tak for de fine awards, jeg skal nok sende dem videre i universet, når jeg kommer lidt længere ned på jorden.

    SvarSlet