torsdag den 30. december 2010

Sunde snacks før maden

Jeg elsker at snacke - især de sunde af slagsen. Jeg har opdaget, at så snart der står noget spiseligt på bordet, er det man propper i munden. Mine ynglinge er for tiden grøntsager med dip. Det er oftest gulerodstave, agurkestave og små blomkålbuketter, med en indkøbt misodip og hjemmelavet dip.

Min hjemmelavet dip bestod denne gang af blandingen:
2 dl creme fraiche
0,5 dl chiliketchup
et fed presset hvidløg 
lidt citronsaft
salt og peber

2 kommentarer:

  1. Uhm, ja, jeg elsker også at dyppe grøntsager - og det er en godt måde at få ekstra grønt på :-)

    Jeg ønsker dig et fantastisk 2011!

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. ja, det er også godt med sukkerærter og bladselleri.

    Jeg håber også dit 2011 bliver fyldt med gode oplevelser og lækker mad.

    kh SS

    SvarSlet