onsdag den 28. april 2010

Sushi-holic

Tid til selvforkælelse... tid til sushi.... og hele kassen var til mig :-) Faktisk kan jeg bedste lide makiruller, men lakse nigirierne glider altid ned og efterlader smil på læberne.
 
 
Sushien var min belønning for en ekstra lang og hjernekrævende arbejdsdag kombineret med den sidste hormonsprøjte i denne IVF omgang. 
 
Jeg hader at injektere migselv, men det var tid til ægløsningssprøjten og jeg var alene hjemme. Dobbelt øv! Sushien var ok, men jeg må indrømme at jeg stadig er ret vild med Sushi Saiko's sushi, og kommer nemt til at sammenligne min sushi med deres lækre fiskebidder.
 
Jeg er lidt nervøs for fredagens udtagning, både om der er æg og er de gode nok... jeg ønsker, at det virker denne gang. Forrige gang blev jeg næsten gravid, og jeg var teknisk gravid i et par dage... jeg håber og ønsker at denne gang er det er et stort flot æg, som deler sig og bider sig fast i mig.
 
Håbet lever...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar