mandag den 25. juni 2012

Kartoffelmad i solen

Jo, jo det var sommer en hel dag forleden, så Loverboy og jeg tog hinanden i hånden og gik ud efter en plads i solen, hvor de serverede smørrebrød.

Jeg endte med denne smukke kartoffelmad med nye danske kartofler og sprødt bacon. Maden var bygget op (oh yeah for det var et ægte stykke smørrebrød) af et stykke rugbrød smurt med både en grøn og hvid mayonnaise. Og den var helt vidunderlig smagfuld og sommerlig, og jeg sender gerne nogle andre afsted til Kultorvet no. 5

Og inden du får gode ideer, så er det en ingefærsodavand i baggrunden. Den ser pæn ud, men øl smager altså bedre til smørrebrød. Men jeg venter gerne... og så skal jeg også smage hans tatar

1 kommentar:

  1. Åh jeg elsker kartoffelmadder. Mums filibaba <3

    Jeg må vist forbi ham Jens Slagter.

    KH

    SvarSlet