lørdag den 19. maj 2012

De tre mærkelige issovse

Jamen jeg har sagt det før. Jeg elsker at handle i udlandet og kigge på deres mærkelige varer. Se lige hvad jeg fandt i et svensk supermarked...
Det er da sjovt eller klamt - alt efter dit humør og muligvis alder. Jeg købte forsigtigt kolavarianten- bedre kendt som karamel, og nu ville jeg ønske at jeg havde givet mig i kast med det meget sjovere saltlakrids- eller polkasovs. Jeg ved bare, jeg ikke kan lide det, jeg er dybt konservativ med issovs. Men det kan jo altid bruges til noget sjovt. Om end ikke andet så sætter guldklumperne stor pris på at maden er sjov. Min yngste guddatter taler stadig om pandekager med krymmel.

5 kommentarer:

  1. Haha, Polkasås. Det sås jeg ikke komme.

    Hvordan smagte det så. Af sommereng og en forlængst glemt ungdomskæreste ?

    Jeg kan godt lide etiketten, men ikke til en en madvare.

    SvarSlet
  2. Jeg købte kun karamel og den er ikke engang til mig. Jeg er ikke så vild med den slags, men regner med at den nok skal blive et hit hos Loverboy og gudbørnene
    MEN Polkasås lyder bare så meget sjovere og klammere :-)

    SvarSlet
  3. Sovs med polkaprikker...
    Kan du virkelig afsætte den sovs til loverboy og gudbørnene ? De kan vel lide det ?

    VH Hanne

    SvarSlet
  4. @KunstnerKram: jeg er sikker på, at hvis jeg købte de andre sovse, ville jeg blive ophævet til at være slikgudinden- jeg tror bare ikke jeg kan stå indenfor produktet - men jeg synes det er sjovt

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh - det kender jeg godt. Det der med at give noget videre som jeg ikke kan stå inde for. Hvis du nu lavede dine egne issovse, som du kunne stå indenfor, ville de så ikke vinde hos familien.

      Slet