mandag den 12. marts 2012

Hjælp! Frokost i Århus

Hvor skal man spise frokost henne i Århus? Jeg er i Århus på onsdag og leder efter et godt spisested. Jeg kan lide det meste, men går oftest uden om svinekød, så tips til pølsevognen kan I godt springe over. Hvor ville du selv spise henne?

Jeg har forresten også opbrugt min burgerration for den nærmeste tid, men I får lige et billede af en super frokost jeg spiste i Valencia - miniburgere med hjemmehakket fars. De var perfekte at dele og smagte pragtfuldt.

4 kommentarer:

  1. Ej for pokker, jeg burde jo komme med et godt forslag. Bor trods alt tæt på byen. Men er så dårlig til at huske de gode steder, og til mit forsvar skal det siges at jeg ikke spiser ude tit til frokost.

    Men jo canblau er en tapasbar som jeg kun har været begejstret for. Ligger på klosterport 2. Gad faktisk godt med. Men Jeg skal modtage 100 slanger på onsdag og ved ikke helt hvornår de kommer. Du kan også spise i matematisk eller kemisk kantine med mig:-)

    Godt nok ikke helt Canblau.

    http://www.canblau.dk/

    SvarSlet
  2. Mefisto i latinerkvarteret laver en masse lækkert mad i en hyggelig lille "gourmet cafe", som de kalder sig :-)

    SvarSlet
  3. Uh, jeg skal faktisk ind til byen på onsdag - hvis du har lyst kan vi lave en lille frokostsushidate på Sushi+? Det ville være superhyggeligt :-)

    SvarSlet
  4. @Heidi: Hahaha 100 slanger i kemisk kantine. Det lyder sjovt, men jeg må desværre have det til gode til næste gang, hvor jeg er i bil og har lidt mere tid, for jeg ville elske en rundtur i din verden :-) tak for tippet om Canblau

    @TineLee: Oh, Mefisto det lyder godt nok spændende, og bliver skrevet bag øret

    @Klidmoster: sushi siger du lokkende, jeg skriver lige til dig

    SvarSlet