mandag den 15. november 2010

Brasseriet i Kolding


Prøv lige at se hvilken delikat steaksandwich Brasseriet byder på? Brasseriet har netop åbnet for deres frokostservering, og det var mit held, da jeg kom vandrede ned af gågaden (og kiggede måske lidt efter en lokal sushibiks, som havde frokoståbnet).

Og ja jeg mener delikat! Der var både hjemmesyltede chili og agurkesalat, gode små sorte oliven, en grillet syltet artiskok og et cheddarlåg samt den skønneste veltilberedte grillede bøf med en rosa kerne... nå ja og gode fritter.

Jeg blev alt for mæt på den gode måde, og næste gang må jeg prøve deres cæsarsalat for den så også bare lækker ud. For her kommer jeg igen, de havde nemlig også god og opmærksom betjening.

PS. Det dårlige billede skyldes kombinationen af den skinnende sol og mit løbende mundvand, så der blev kun taget et foto... og solen skinnede jo, og jeg skulle ud og nyde den lidt bagefter.

PPS: Babyhormonprojektet kører nu for sidste gang, og jeg er startet på de onde hormoner, så jeg kan producere de fineste og bedste æg nogensinde! Solen skinner og jeg er glad

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor jeg synes det er længe siden jeg har set et indlæg fra dig, dejligt at du er tilbage :-)

    Jeg bor i Vejen og har ikke engang hørt om Brasseriet, men tak for at du gjorde opmærksom på det og det sted skal jeg da besøge - lyder lige som et sted for mig ....

    Held og lykke, for selvfølgelig lykkes det denne gang!

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Jeg har bare hygget med lidt andre ting og lavet gengangere i køkkenet og forberedt mig på sidste IVF-forsøg... det var lidt hårdt.

    God fornøjelse til Kolding- som viste sig at være en hyggelig by. Jeg er sikker på at maden vil falde i din smag.
    hilsen SS

    SvarSlet