lørdag den 19. juni 2010

Den gode parmesan er tilbage...

Min gode kollega har en italiensk kontakt, som sørger for holde ham og hans venner provianteret med en god økologisk italiensk parmesanost. De køber efter sigende 300 kg ad gangen, og jeg har været så heldig at få fat i 2 kg til mig og mine venner.

Jeg er forkølet igen, det er den 3. weekend jeg ligger i sengen med feber og aflyste aftaler :-( Jeg tænker på, om kroppens måde at håndtere de hårde omgange med hormoner IVF eller om jeg bare begravet mig i arbejde og derfor arbejdet for hårdt for komme ovenpå sidste fejlslagne forsøg. Under alle omstændigheder må det være slut med alt det sengeliggende.

Igår skule jeg have lavet den skønneste middag til vennerne - thai inspireret kyllingenudelsalat, men jeg måtte jo aflyse. Jeg havde marineret ferske kyllingefilletter natten over i chili, hvidløg og ingefær. Nu har jeg smidt det i fryseren - jeg håber det kan holde sig. Det er et forsøg værd.

Appetitten er væk, men jeg prøvede at vække smagsanserne med lidt pasta vendt i timian, trøffelolie og den gode parmesan.

men jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt kan smage noget.
Nu vil jeg vende tilbage til det svenske kronprinsessebryllup og kigge lidt mere på de smukke kjoler og diademer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar