onsdag den 9. november 2011

Fiskeabonnine

ok... jeg indrømmer det er et blevet til et mærkeligt sammensat ord, men fantasien er heller ikke i hopla for tiden.
Vi har købt et abonnement på en månedlig fiskepakke. Det går nemlig ikke så godt med de der kostråd om fisk 2 gange om ugen. Jeg bliver tit så uinspireret af at kigge ned i Supermarkedets køle- eller frysedisken.
Jeg forstår overhovedet ikke hvordan et land, der har så meget kystlinje, ikke går mere op i at få lækker frisk fisk?
Wikiedia: De mange øer i Danmark gør at landet har en lang kystlinje, 7 314 km. Næsten alle områder af Danmark ligger nær kysten, og ingen områder er mere end 52 km fra havet.

Ok ja... jeg pjækker fra arbejdet idag eller som det hedder officielt arbejder hjemme. For det er synd for mig. Jeg har bevilliget mig selv medlidenhed og forkælelse. Jeg er både ked af det og sur over min computer crashede i weekeden.
Mit lyspunkt er den kommende månedlige fiskepakke fra de danske have, så har jeg noget andet at fokusere på.
Gad vide om vi skal spise kuller eller kulmulen... begge dele passer fint til mit humør

3 kommentarer:

  1. Kuller eller kulmule som passer til dit humør. Ha ha fantasien fejler altså ikke noget selv om du måske lige troede det:-) Håber det måske er en sild der er med i kassen, så du kan føle dig som sådan en.....

    SvarSlet
  2. fiske-abonnine lyder som noget fra en svunden tid :-)

    SvarSlet
  3. @Tante Sød: Jeg elsker også at maden har navne, som passer til dem, der spiser den. Jeg håber, du har ret og der snart kommer nogle sild :-)

    @TBS: :-)

    SvarSlet