tirsdag den 30. marts 2010

Tapas - nutidens biksemad

Hjemme hos os får vi ofte Dansk Tapas til aftensmad. Den består af, hvad der lige er i køleskabet, som kan bikses sammen til forskellige småretter.

Dagens menu:
Dadler svøbt i bacon sammen med hele hvide champignoner
Tigerrejer i olie, hvidløg og chili
Rejesalat - en købe blandet med ekstra rejer, dill og citron
Emmenthaler i stænger med djion sennep
Spegepølse
Hele æg
Brød - grove boller og rugbrød

Og mens jeg skriver dette indlæg står der scones i ovnen - tapas scones på kærgården og minimælk.... det er jo det jeg har :-)
Jeg er meget er spændt på resultatet- det går jo ikke helt galt når jeg har Svigermor hjemmelavet brombærsyltetøj og flødeskum.

Til ca. 8 scones har jeg brug

55 gr flormelis
300 gr hvedemel
1,5 tsk bagepulver

1,75 dl Minimælk
75 gr kærgården

Mine scones er bagt 14 minuter ved 215 grader

Ingen kommentarer:

Send en kommentar