mandag den 31. december 2012

Juledekorationer 2012

Så fik jeg endelig postet årets juledekorationer. Det vil sige, jeg poster kun halvdelen af indlægget. Jeg er doven, og på årets sidste dag gider jeg ikke ændre billedformater og andet hejs.

Egentligt havde jeg besluttet mig for et tema i guld, bronze og bordedeux, men virkeligheden viste sig at være en anden, for når jeg kigger på mine  dekorationer er jeg åbentbart ret vild med lilla.
Jeg lavede lidt forskellige dørdekorationer, denne her er til min Svigermor. Det var work in progress, og den endelige dekoration fik også lidt guldglimmer på.
Denne her skal hænge på min egen hoveddør 
eller konkurrere om pladsen med denne her


Jeg fik også lavet en adventskrans eller nærmere et adventsfad med mine glasfugle, og den ligner overraskende nok den jeg lavede sidste år. Jeg 

Du kan jo selv lige kigge på sidste års juledekorationer her, og dekorationerne fra 2010 finder du her. Jeg lover næste år kommer der andre farver på dekorationerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar