tirsdag den 21. maj 2013

Madplan for uge 21

Jeg prøver stadig på at finde en ny rutine med madplan og få blogget.
Det kræver lidt mere struktur at gå skabt plads til hobby, for smukke BabyGirl kræver gerne alt den opmærksomhed, som hun kan få. Men det mærkelige er, når hun endelig sover, har jeg bare lyst til at kysse hende vågen igen. Ammehjernen og den logiske hjerne slås en del for tiden. Ammehjernen vinder hver gang. Men her er altså madplanen for denne uge.


Mandag: Salat med perlespelt, feta, cherrytomat, courgette og vinegraitte

Tirsdag: besøg hos venner

Onsdag: ovnbagt hellefisk

Torsdag: oksegryde med daal

Fredag: fødselsdagsfest

3 kommentarer:

  1. Uhmm oksegryde med daal - det lyder dælme lækkert!

    Hæ hæ... Hvor jeg kender det! Hver aften når Lille T er blevet puttet og sover sødt, så får jeg ubændig trang til at mysse og kramme ham - og det er dumt ;) nogle morgener, kan jeg godt ligge og bare vente på at han vågner, så jeg kan hygge med ham!

    Bare vent til BabyGirl er blevet lidt ældre, og I har fået nogle fastere rutiner, så ser hverdagen lidt mere overskuelig ud ifht til ens hobbyer! Og jeg synes nu du klarer det ret godt med blogging og Madplan :)

    - Maj :D

    SvarSlet
  2. ja indisk oksegryde er ret god. oprindelig var det med lammekød, men i en snævre vending er okse også god... man skal bare ikke tænke for meget over det pudsige med indiske og okse i samme ret :-)
    Jeg glæder mig så meget, til at vi får lidt flere rutiner. Jeg kan godt se at vi stille roligt får bygget lidt ind med tiden.
    kh SS

    SvarSlet
  3. Jeg har kigget lidt på din blog.

    Mange gode inspiriationer :-)

    Hvornår kommer der noget mere om sushi, nu hvor du hedder SushiStegen?

    Laver du skandinavisk inspireret lige som www.karmasushi.dk ?? Det kunne være lækkert :-)

    SvarSlet