fredag den 22. marts 2013

Test af www.kaffekapslen.dk

Jeg elsker at shoppe på nettet, og efter BabyGirls ankomst surfer jeg uforholdsmæssigt meget på mobilen. Jeg ammer jo hver 2. time for så er BabyGirl jo ved at DØ af sult og om natten får jeg virkelig kigget på mange ting. Jeg elsker min smartphone, og tænker ofte på de stakkels mødre før smartphoneæraen... hvad lavede de??

Jeg er blevet forespurgt, om jeg ville teste et andet kaffekapelssite - nemlig www.kaffekapslen.dk Sidste år testede jeg en Dolce Gusto kaffekapselmaskine, og jeg er faktisk stadig ret glad for både maskinen og kaffevarianterne. Men både bestillingsmulighederne og hastigheden på Dolce Gustos egen hjemmeside og prisen på fragt drev mig til vanvid, så jeg har siden købt mine kapsler i supermarkedet.

Så jeg kastede mig over kaffekapslen.dk først på Iphonen. Der er en nem og overskuelig hjemmeside, og jeg sætter stor pris på at kunne vælge en mobilopsætning. Det lykkedes mig både at oprette brugerprofil og bestille forskellige kapsler uden problemer. Dejligt site, men da jeg ville bestille afkalkningsproduktet til min maskine gik der ged i det. Jeg kunne ikke finde afkalkningsproduktet, selvom der var en fin fane, der beskrev produktet, så jeg surfede og surfede, jeg kunne jo se at der var et produkt og min maskine trænger virkelig til en omgang afkalkning.
Til sidst gav jeg op og gik på computerens internet, og her virkede sitet upåklageligt, og jeg fik bestilt afkalkning.

Kaffekapslen tilbyder hurtig levering og afsendelse samme dag, hvis man bestiller inden kl 15:45, og leveringen koster kun 39 kr. Jeg kom til at bestille min kapsler en fredag, men de blev leveret til døren mandag uden problemer. Pakken indeholdte en overraskelse - en pose sure vingummier. Det var skønt. Tak til kaffekapslen.dk, I  har fået en ny kunde. Nu mangler jeg bare, at de udvider deres sortiment med decaf contado - for det er pt min ynglingskaffe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar